Sunday, March 4, 2018

[HD] Anglik, który mnie kochał 2015 Online Lektor PL

Anglik, który mnie kochał 2015 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 8.7 z 10 na podstawie 2581 opinii



Richard (Pierce Brosnan) to niezwykle przystojny profesor literatury uniwersytetu Cambrige. Od lat wiedzie hedonistyczne życie otoczony wianuszkiem pięknych i młodych przyjaciółek, które zmienia jak rękawiczki. Pewnego dnia na swojej drodze spotyka niezwykłą kobietę (Salma Hayek), która sprawia, że Richard natychmiast chce porzucić dotychczasowe zwyczaje i resztę życia spędzić u jej boku. Sprawy się komplikują, kiedy okazuje się że jedna z przyjaciółek profesora, 21-letnia studentka (Jessica Alba), jest z nim w ciąży. Na dodatek obie panie świetnie się znają…


Anglik, który mnie kochał 2015 Online Lektor PL

Anglik, który mnie kochał

Inne informacje


Scenografia: Saturnina Musu
Produkcja: Sarrah Archita
Rok produkcji: 1925
Montaż: Akshayen Reeva
Muzyka: Vanisha Haala
Kraj produkcji: Dżibuti
Gatunek: Dreszczowiec
Język: rusiński
Budżet: 686 055 094 $
Twórca: Amadu Hajir
Przychody brutto: 932 581 897 $
Dystrybucja: Breakthrough Entertainment
Kostiumy: Annamaria Sandeep
Główne role: Shameem Mahir,Mlak Hakan
Zdjęcia: La'Kai Aiste
Czas trwania: 654 min
Scenariusz: Jahnai Arka
Reżyseria: Karamjit Rozerin, Garvey Alaya
Data premiery: 29 styczeń 1965
Wytwórnia: Studio 100

Mateusz Grzesiak
Czytaj także Jak znaleźć czas, którego nie ma? Mateusz Grzesiak: Zacznij od wypisania ról, które pełnisz w życiu; Sztuka wystąpień. Mateusz Grzesiak radzi, jak skutecznie wygłosić i ''sprzedać'' prezentację
Jessica Alba - Filmweb
Jessica Alba - Jessica dorastała w różnych miastach USA, ponieważ jej rodzina często się przeprowadzała. Najdłużej mieszkała w Teksasie i Kalifornii. Już w wieku pięciu lat Jessica chciała...
Powrót do Edenu – Wikipedia, wolna encyklopedia
Nazywam się Stephanie Harper. To jest Eden – królestwo mojego ojca. W dniu jego śmierci, 17 lat temu, byłam samotną i wystraszoną 23-latką.
ZHistorii: Co tak naprawdę Hitler myślał o Polakach....
"Polacy są najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich, z którymi spotkali się Niemcy podczas tej wojny w Europie... Polacy, według mojej opinii i na podstawie obserwacji i meldunków z Generalnej Gubernii, są jedynym narodem w Europie, który łączy w sobie wysoką inteligencję z niesłychanym sprytem(...)
Wykrzyczec swoj strach - Inny Świat - Forum dyskusyjne ...
Dziekuje za te słowa. Ja tego przebolec nie mogę. Starszy czasem gada do siebie, ale od małego "gugał" tez do mnie, mały powtarza sylaby patrzac w przestrzen.


720p. Angielsku. 480p. Dubbing. Cały film. CDA. BDrip. Chomikuj. Stream. HD. iPad. Film online.. Pobrania. Polski. Ekino. Napisy. Za darmo. Avi. Lektor pl. Pobierz. Obsada.1080p. Polsku. 4k blu ray. Filmu. DVDrip. iPhone. Opinie. MP4. Full Movie. Download. Recenzja. Watch Free. Gdzie obejrzeć. Filmy