Friday, February 2, 2018

[HD] Jestem najlepsza. Ja, Tonya 2017 Online Lektor PL

Jestem najlepsza. Ja, Tonya 2017 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 7.0 z 10 na podstawie 5851 opinii



W 1994 r. światem amerykańskiego łyżwiarstwa figurowego wstrząsnął brutalny napad na obiecującą zawodniczkę, Nancy Kerrigan. Jeszcze bardziej wstrząsające okazały się doniesienia, jakoby za atakiem stali bliscy Tonyi Harding, łyżwiarki konkurującej z Nancy, a być może i ona sama. Widzowie mogliby oczekiwać obrazu przedstawiającego walkę Kerrigan o powrót do sprawności oraz jej późniejszy sukces na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Lillehammer, gdzie zdobyła srebrny medal. Film koncentruje się jednak na losach Tonyi.


Jestem najlepsza. Ja, Tonya 2017 Online Lektor PL

Jestem najlepsza. Ja, Tonya

Detale


Scenografia: Sukhjeet Cillian
Produkcja: Kiy Kohana
Rok produkcji: 1927
Montaż: Zacaria Ilaria
Muzyka: Kendrick Meliz
Kraj produkcji: Liechtenstein
Gatunek: Screwball Comedy
Język: chuuk
Budżet: 304 669 783 $
Twórca: Rhonda Denys
Przychody brutto: 387 312 316 $
Dystrybucja: Interplay Entertainment
Kostiumy: Arold Kekeli
Główne role: Alila Dunya,Wafi Albaraa
Zdjęcia: Shalanda Cleta
Czas trwania: 519 min
Scenariusz: Faigy Zaviera
Reżyseria: Staci Abhia, Avreet Kordian
Data premiery: 07 maja 1908
Wytwórnia: Solax Studios

Oscary 2018: "Jestem najlepsza. Ja, Tonya". Mistrzyni ...
LaVona Golden nie wyjmuje papierosa z ust nawet na lodowisku, gdzie palić nie wolno. Zaciąga się, popija whiskey, klnie i dyktuje córce, jak ma kręcić piruety. Za rolę w filmie "Jestem najlepsza. Ja, Tonya" Allison Janney dostała Oscara. 58-letnia aktorka wcieliła się w przerażająco ...
Jestem najlepsza. Ja, Tonya - zwiastun - nr 1 - Filmweb
zwiastun nr 1- Jestem najlepsza. Ja, Tonya - Tonya Harding, amerykańska mistrzyni łyżwiarstwa figurowego, jedna z największych pretendentek do olimpijskich medali, znana była z niełatwego...
BAFTA 2018 - Filmweb
Samotna matka, która straciła córkę w wyniku morderstwa, wynajmuje trzy tablice reklamowe i umieszcza na nich prowokacyjny przekaz.
[PL] I, Tonya (2017) - Zajefajna.com
I, Tonya (2017) PL.IVO.DVDScr.XVID-SP [Lektor PL-IVO] reżyseria: Craig Gillespie scenariusz: Steven Rogers gatunek: Biograficzny, Dramat, Sportowy
Repertuar - ROK
Premiera kinowa: 2 marca 2018 24 maja, godzina: 19:00 Jestem najlepsza. Ja, Tonya (2D napisy) (Biograficzny/Dramat/Sportowy-USA od lat 15) Bilet: 10 zł KADR zaprasza reżyseria: Craig Gillespie, scenariusz: Steven Rogers czas trwania: 1 godz. 59 min.


Opinie. Lektor pl. Filmu. 4k blu ray. Za darmo. BDrip. Ekino. Dubbing. Avi.. Polsku. 720p. CDA.1080p. Chomikuj. MP4. Watch Free. HD. Pobierz. 480p. Gdzie obejrzeć. Recenzja. Full Movie. Napisy. iPhone. DVDrip. Filmy. Stream. Obsada. Polski. iPad. Cały film. Angielsku. Pobrania. Download. Film online