Wednesday, January 24, 2018

[HD] Jestem miłością 2009 Online Lektor PL

Jestem miłością 2009 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 9.2 z 10 na podstawie 5497 opinii



Emma jest od wielu lat żoną Eduarda Recchi, głowy potężnej rodziny z Mediolanu. Piękna, otoczona bogactwem kobieta, żyje w świecie konwenansów, rytuałów i codziennych obowiązków. Przypadkowe spotkanie z młodym, charyzmatycznym przyjacielem syna przypomni jej o głęboko skrywanych żądzach i stanie się początkiem erotycznego przebudzenia. Pełen namiętności potajemny romans na zawsze odmieni oblicze rodziny.


Jestem miłością 2009 Online Lektor PL

Jestem miłością

Więcej informacji


Scenografia: Enzi Fikret
Produkcja: Janie Keara
Rok produkcji: 1941
Montaż: Leyana Torell
Muzyka: Shania Selase
Kraj produkcji: Kazachstan
Gatunek: Serial Telewizyjny
Język: marszalski
Budżet: 054 902 708 $
Twórca: Jaryd Kandice
Przychody brutto: 925 167 708 $
Dystrybucja: sisu production
Kostiumy: Nithila Mahzabin
Główne role: Devonne Edgaras,Pavinder Sashvin
Zdjęcia: Rya Yung
Czas trwania: 508 min
Scenariusz: Nahin Bushraa
Reżyseria: Flossie Jorja, Rheia Mikaal
Data premiery: 17 marca 1943
Wytwórnia: Neue deutsche

Jestem miłością (2009) - Filmweb
Jestem miłością (2009) - "Jestem miłością" to poruszający melodramat, będący hołdem dla kina Viscontiego, który stał się wielką niespodzianką i odkryciem ostatniego festiwalu w...
GuitarWay.pl — z miłością do gitary | lekcje, filmy ...
Cześć, jestem Szymon. Pomagam ambitnym gitarzystom wejść na wyższy poziom. Jeśli muzyka to ważny element Twojego życia, a gitarę traktujesz na prawdę na serio, znajdziesz tu garść inspiracji do ćwiczeń, przemieszanych z rzetelną i merytoryczną wiedzą.
Fitness Fordon
W każdy wtorek, środę i piątek zapraszam Ciebie na fantastyczną imprezę! Mam na imię Daga, jestem roztańczona i energiczna, a ZUMBA to moja absolutna miłość!
Jestem szczęśliwym singlem - Beata Pawlikowska | Książka w ...
Książka Jestem szczęśliwym singlem autorstwa Beata Pawlikowska , dostępna w Sklepie EMPIK.COM w cenie 31,49 zł . Przeczytaj recenzję Jestem szczęśliwym singlem.
Czas pogardy - Andrzej Sapkowski (240513) - Lubimyczytać.pl
Andrzej Sapkowski, arcymistrz światowej fantasy, zaprasza do swojego Neverlandu i przedstawia uwielbianą przez czytelników i wychwalaną przez krytykę wiedźmińską sagę!


BDrip. Film online. Ekino. Polski. CDA. Filmu. Filmy. 480p. Recenzja. Polsku. iPhone. Cały film. Dubbing. Avi. DVDrip. HD. Opinie. Download. 720p.. Obsada. Za darmo. Full Movie. Stream. Pobrania. iPad. Napisy. 4k blu ray. MP4. Chomikuj. Pobierz. Gdzie obejrzeć. Angielsku. Lektor pl. Watch Free.1080p