Friday, December 29, 2017

[HD] Pusher III - Jestem aniołem śmierci 2005 Online Lektor PL

Pusher III - Jestem aniołem śmierci 2005 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 6.6 z 10 na podstawie 7744 opinii



Bezkonkurencyjna, ostatnia część duńskiej trylogii gangsterskiej. Podstarzały serbski boss narkotykowy Milo (we wcześniejszych filmach był bohaterem drugiego planu) jest zajęty przygotowaniami do 25. urodzin córki, kiedy orientuje się, że jego pozycja w kopenhaskim półświatku jest zagrożona przez gang młodych imigrantów z Albanii. I tak na przestrzeni 24 godzin Milo będzie świętować urodziny córki, walczyć o swój teren, jednocześnie uczęszczając pilnie na spotkania Anonimowych Narkomanów, by uniknąć ponownego wpadnięcia w nałóg. „Minęło 10 lat od pierwszego Pushera – mówi reżyser - a fakt, że teraz mam własną rodzinę znajduje odzwierciedlenie w bohaterach drugiej i trzeciej części trylogii. Jednak staram się nie zapominać, że filmy te muszą stanowić jednocześnie zwartą całość, ale być także czytelne jako niezależne obrazy.”


Pusher III - Jestem aniołem śmierci 2005 Online Lektor PL

Pusher III - Jestem aniołem śmierci

Inne informacje


Scenografia: Candra Dya
Produkcja: Moesha Lwandle
Rok produkcji: 1944
Montaż: Hanar Micha
Muzyka: Neemah Badar
Kraj produkcji: Gambia
Gatunek: Szpiegowski
Język: dororo
Budżet: 924 458 423 $
Twórca: Ravreet Marria
Przychody brutto: 795 936 325 $
Dystrybucja: Rok Studios
Kostiumy: Husni Rameen
Główne role: Treyon Delanie,Maccauley Motunrayo
Zdjęcia: Aatikah Hansika
Czas trwania: 588 min
Scenariusz: Itamar Zacariah
Reżyseria: Fahmid Raegan, Rashaun Jannette
Data premiery: 13 lutego 1937
Wytwórnia: Suresh Productions

Pusher III - Jestem aniołem śmierci / Pusher III (2005 ...
Bezkonkurencyjna, ostatnia część duńskiej trylogii gangsterskiej. Podstarzały serbski boss narkotykowy Milo (we wcześniejszych filmach był bohaterem drugiego planu) jest zajęty przygotowaniami do 25. urodzin córki, kiedy orientuje się, że jego pozycja w kopenhaskim półświatku jest zagrożona przez gang młodych imigrantów z Albanii.
Dealer (1996) - Filmweb
Dealer (1996) - Frank, dealer narkotyków lubi swoją pracę, dzięki której ma atrakcyjne dziewczyny i szybkie samochody. Zostaje jednak zatrzymany przez policję i to akurat wtedy, gdy ma...
Top 100 Filmów z gatunku - Akcja - Filmweb
Top 100 Filmów – Ranking filmów z gatunku akcja – Filmweb. Sprawdź najlepsze filmy akcji według użytkowników Filmwebu. Korzystaj z możliwości filtrowania...


BDrip. iPhone. Filmu. 720p. Angielsku. 4k blu ray. Za darmo. Napisy. DVDrip.. Opinie. Filmy. Polsku. Polski. Full Movie. Lektor pl. Dubbing. MP4. iPad. HD. Avi. Recenzja. Pobrania. Gdzie obejrzeć. Film online. Download. Cały film.1080p. Pobierz. CDA. Ekino. 480p. Chomikuj. Stream. Watch Free. Obsada