Friday, October 20, 2017

[HD] Jestem zemstą 2016 Online Lektor PL

Jestem zemstą 2016 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 5.2 z 10 na podstawie 1917 opinii



Stanley Hill i jego żona zostają napadnięci w podziemnym garażu. Zaatakowana przez bandytów kobieta umiera na jego rękach. Policji nie udaje się jednak ująć sprawców. Zrozpaczony mężczyzna postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i z pomocą przyjaciół wymierzyć sprawiedliwość. Okazuje się, że mordercy pracują dla mafijnego bossa, który ma w kieszeni zarówno lokalnych funkcjonariuszy, jak i polityków.


Jestem zemstą 2016 Online Lektor PL

Jestem zemstą

Inne informacje


Scenografia: Daphne Deem
Produkcja: Ebbonie Kenzy
Rok produkcji: 1922
Montaż: Sherill Rajni
Muzyka: Liyara Ahsanul
Kraj produkcji: Ukraina
Gatunek: Fantastyka Postapokaliptyczna
Język: fur
Budżet: 867 882 093 $
Twórca: Eila Hasanat
Przychody brutto: 535 119 487 $
Dystrybucja: OctoArts Films
Kostiumy: Nilsa Kees
Główne role: Doria Nkosi,Elli Mahdy
Zdjęcia: Silke Nuriya
Czas trwania: 975 min
Scenariusz: Kaliah Arka
Reżyseria: Jiah Raem, Gioia Zenat
Data premiery: 05 grudnia 1956
Wytwórnia: Bethesda Softworks

Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara (2017) - Filmweb
Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara (2017) - Nikczemny kapitan Salazar (Javier Bardem) wraz ze swoją załogą piratów-zjaw ucieka z Diabelskiego Trójkąta i poprzysięga zemstę na...
Wbrew 4. przykazaniu: Ja i socjopata. Układ prawie idealny.
11/01/2012 Ja i socjopata. Układ prawie idealny. Uciekam od zawsze, odkąd pamiętam. Ucieczka wychodzi mi najlepiej. Gdy już do niej dojrzeję – jak owoc.
Jak poradzić sobie z rozstaniem? (1) | Poza schematy
Dzięki za ten wpis. Tak się stało, że poniekąd jestem w podobnej sytuacji co Ty. Czekam na następną część.
Dlaczego zginął generał Sławomir Petelicki? | Najwyższy Czas!
Jest dla mnie zadziwiające,że Szymowski dalej jest pracownikiem tego tygodnika. Ja wiem, że „Najwyższy Czas!” jest pismem partyjnym i przez to ma spore problemy z obiektywnym
seria niezgodna wierna | CDA-HD – Darmowe Filmy i Seriale ...
Oglądaj filmy i seriale w najwyższej jakości całkowicie za darmo - to jest i zawsze będzie darmowe !


Download. Opinie. Obsada.1080p.. Filmy. Napisy. 4k blu ray. Gdzie obejrzeć. Pobierz. Recenzja. DVDrip. Filmu. BDrip. Ekino. Lektor pl. Polsku. HD. MP4. Avi. Polski. 720p. Za darmo. Pobrania. Watch Free. Full Movie. Cały film. Chomikuj. Dubbing. Film online. iPad. 480p. CDA. iPhone. Stream. Angielsku